Pitkään toivottu uudistus Kauppakeskus Ratinan pysäköintihalliin – ota etu haltuusi!
Kauppakeskus Ratina ja Ratinan pysäköintihallia operoiva Finnpark uudistavat P-Ratinan pysäköintipalvelun 19. tammikuuta alkaen. Kanta-asiakkaiden tunnin maksuttoman pysäköintiedun saavat jatkossa myös Moovy-asiakkaat.
Tammikuun 19. päivästä alkaen pysäköinti P-Ratinassa Tampereella muuttuu lipukkeettomaksi ja tunnistautuminen tapahtuu ajoneuvon rekisteritunnuksella. Samalla käteisen käyttö loppuu ja maksuvälineiksi hyväksytään Moovy-sovellus ja maksukortit. Uudistuksen myötä myös Moovy-sovelluksen käyttäjät voivat hyödyntää Ratinan kanta-asiakkaille tarjoaman yhden tunnin pysäköintiedun.
Kanta-asiakkaiden pysäköintietu on ollut Ratinassa todella suosittu. Asiakaspalautteissa on useasti noussut esille toive, että edun voisi saada käyttöönsä myös Moovyllä pysäköidessä.
Finnpark ja Kauppakeskus Ratina ovat erittäin tyytyväisiä siihen, että jatkossa etu pystytään tarjoamaan myös Moovy-asiakkaille.
”Koko pysäköintitapahtuma, maksaminen ja edun saaminen helpottuvat”, Finnparkin johtava palvelupäällikkö Erik Fallström sanoo. ”Saimme toteutettua asiakkaiden toivoman uudistuksen.”
Pysäköintiedun myöntää Kauppakeskus Ratina. Edun saadakseen kävijän on ladattava Ratinan mobiilisovellus ja rekisteröidyttävä kanta-asiakkaaksi. Pysäköintietu tulee aktivoida Ratina-sovelluksesta jokaisella pysäköintikerralla.
Muutos tulee voimaan 19. tammikuuta, jolloin paikan päällä on asiakasneuvojia kertomassa, miten edun saa käyttöön.
Lataa Moovy App Storesta tai Google Playsta, ja sinulla on yksi matkahuoli vähemmän.
Näin saat Ratinan 1 h -kanta-asiakasedun käyttöösi
Ensimmäinen käyttökerta:
1. Lataa Ratina-sovellus ja rekisteröidy kanta-asiakkaaksi
Lisää ajoneuvosi rekisteritunnus sovellukseen.
2. Aja P-Ratinaan
Kamera tunnistaa ajoneuvosi rekisteritunnuksen ja pysäköinti käynnistyy automaattisesti.
3. Aktivoi pysäköintietu ja nauti vierailustasi Ratinassa.
Pysäköityäsi P-Ratinaan, avaa sovellus ja aktivoi pysäköintietu. Saat yhden tunnin maksutonta pysäköintiaikaa
4. Lähtiessä
Kauppakeskus Ratina tarjoaa kanta-asiakkailleen yhden tunnin (1 h) maksutonta pysäköintiaikaa P-Ratinassa. Pysäköinti on maksuton pysäköintiajan ollessa tunnin tai alle. Mikäli pysäköintiaika ylittää yhden tunnin, ylimenevästä ajasta peritään maksu. Pysäköinnin voi maksaa Moovy-sovelluksella tai maksukortilla maksuautomaatilla.
Pysäköintiedun voivat saada vain Ratinan mobiilisovellukseen rekisteröityneet kanta-asiakkaat.
Ennen edun aktivointia tulee auton olla pysäköitynä P-Ratinaan. Pysäköintietu tulee aktivoida jokaisella pysäköintikerralla. Pysäköintietu on käytettävissä vain yhteen ajoneuvoon kerrallaan. Varmista, että Ratina-sovelluksessa on valittuna sama rekisteritunnus kuin käyttämässäsi ajoneuvossa ja aktivoi etu.
Huom! Pysäköintietua ei voida myöntää päättyneeseen pysäköintiin jälkikäteen.
Jos edun käytössä ilmenee ongelmia, ota yhteys Ratinan infopisteeseen.
Maksu Moovy-sovelluksella
Moovy-sovelluksen käyttäjänä voit ajaa suoraan ulos. Kamera tunnistaa ajoneuvosi rekisteritunnuksen ja päättää pysäköinnin. Jos vierailusi on kestänyt yli tunnin, ylimenevä osuus veloitetaan automaattisesti maksukortiltasi. Ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä Moovyn asiakaspalveluun.
Moovyn asiakaspalvelun sähköpostiosoite on asiakaspalvelu@moovy.fi. Puhelimitse 03 387 8222 palvellaan arkisin klo 8-16, kiireellisissä tapauksissa 24 h. Lisätietoa Moovyn ominaisuuksista täältä.
Korttimaksu
Käy ennen lähtöäsi maksupisteellä, jossa tunnistautuminen tapahtuu ajoneuvosi rekisteritunnuksella. Jos vierailusi on kestänyt yli tunnin, maksa ylimenevä osuus maksukortilla. Ongelmatilanteissa löydät Moovyn asiakaspalvelun puhelinnumeron maksupisteen näytöltä.
Lue lisää kanta-asiakkaiden parkkiedusta Kauppakeskus Ratinan sivuilta.
Lataa Moovy App Storesta tai Google Playsta, ja sinulla on yksi matkahuoli vähemmän.