”Asia oli hoidettu, ennen kuin ehdin kissaa sanoa” – tällaista palautetta Moovyn asiakaspalvelu saa
Kirjoitimme kesällä siitä, miten Finnparkin ja Moovyn asiakaspalvelu on saanut käyttäjiltä poikkeuksellisen korkeita arvosanoja. Nyt näytämme, millaisia kiitoksia oikeat käyttäjät eli autoilija-asiakkaat käytännössä jakavat.
Finnparkin tahtotila on tarjota alan paras asiakaspalvelu. Yritys on satsannut tämän tavoitteen saavuttamiseen, minkä myös asiakkaat ovat noteeranneet. Kun Finnpark hoitaa usein myös yritysasiakkaidensa valvomopalveluja, tämä vaikuttaa myös asiakasyritysten omaan brandiin positiivisesti. Finnparkin asiakaspalvelu vastaa muiden operaattoreiden ja kiinteistönomistajien asiakaspuheluihin samalla ammattitaidoilla kuin omistamiensa kohteiden.
Miten asiakaspalvelua mitataan
NPS-luku – Net Promoter Score – vastaa kysymykseen, kuinka todennäköisesti käyttäjä suosittelisi palvelua ystävälleen. NPS:ää käytetään yleisesti ympäri maailmaa, ja yli 50:n nousevaa lukua pidetään erinomaisena.
Finnparkin tai Moovyn asiakaspalveluun yhteyttä ottaneelle asiakkaille lähtee tapahtuman jälkeen tekstiviestillä linkki kyselyyn, jossa tyytyväisyyttä testataan kolmella kysymyksellä. Vastanneiden antamien arvosanojen perusteella asiakaspalvelun NPS-luku oli vuoden 2023 alusta toukokuun loppuun asti laskettuna 74,4.
”Asiakaslähtöisyys on meillä tietenkin kaiken lähtökohta”, asiakaspalvelupäällikkö Lotta Räty sanoo. ”Asiakaspalvelu toimii päivästä toiseen korkeatasoisesti, koska henkilökunnasta pidetään hyvää huolta ja osaamista kehitetään.”
Lue tästä aiempi juttu asiakaspalvelustamme:
Finnparkin ja Moovyn asiakaspalvelu saa huippuhyvää palautetta – ja tässä on syy
Lataa Moovy App Storesta tai Google Playsta, ja sinulla on yksi matkahuoli vähemmän.
Esimerkkejä Finnparkin ja Moovyn asiakaspalveluun jätetyistä autoilija-asiakkaiden palautteista
- Selkeä ja asiallinen asiakaspalvelu.
- Loistava asiakaspalvelu! Auttoi niin nopeasti, että en uskonutkaan! 🙂
- Asia selvitettiin selkeästi opastaen, kiitos nuori naishenkilö, jonka nimeä en muista : )
- Asiakaspalvelija oli aivan upea työssään! Rauhoitti minut heti, oli iloinen ja nauravainen ja selitti asian hyvin selkeästi. Hän ansaitsee kyllä jonkin palkinnon toiminnastaan!
- Koko asia hoitui nopeasti ja mutkattomasti. Asiaa hoitava henkilö oli mahtava.
- Puheluun vastattiin nopeasti. Asia tuli selvisi ja palvelu oli ystävällistä ja asiantuntevaa.
- Asia oli hoidettu, ennen kuin ehdin kissaa sanoa. Mahtava asiakaspalvelu, piristi työntäyteistä maanantaita. Kiitos!
- Mukava, nopea ja loistava asiakaspalvelija! 10/10
- Asiakaspalvelija oli todella mukava ja hoiti asiamme hyvin. Ehdottomasti hyvää palvelua 🙂
- Sujuvinta palvelua hetkeen. Keep it up.❤️
- Oli kyllä osaava ja hieno ammattilainen asiakaspalvelussa. Tuli hyvä mieli. Kiitos 🙂
- Puhelu kesti muutaman sekunnin yli minuutin, ja asia oli hoidettu ystävällisesti ja asiantuntevasti. 11/10 pistettä!
- Sain yhteyden asiakaspalveluun nopeasti, minua ymmärrettiin heti, palvelu oli nopeaa ja asiantuntevaa.
- Soitin vähän hämmentyneillä ja epätoivoisilla fiiliksillä. Ei tarvinnut paljoa selittää, eikä ylimääräisiä tietoja sepitellä, kun asia oli jo hoidettu. Todella inhimillistä ja ymmärtävää palvelua. Oli paljon parempi olo puhelun päätteeksi, kun aluksi.
- Aivan mahtavaa asiakaspalvelua! Minulle vastasi erittäin ystävällinen ihminen, joka heti sai kiinni ongelmastani ja ennen kaikkea sai sen ratkaistua yhtä nopeasti! Suuri kiitos hänelle, juuri hänen kaltaisiaan ihmisiä tarvitaan asiakaspalveluammatteihin.
- Olin hämmästynyt positiivisesti siitä, kuinka nopeasti puheluun vastattiin ja asiani tuli välittömästi hoidettua. Ystävällinen palvelu oli myös plussaa.
- Asiani hoitui nopeasti ja erittäin ystävällisesti ja lisäksi sain pyytämiäni neuvoja. Täyden kympin asiakaspalvelua!
- Ihana asiakaspalvelija otti asiani omakseen, soitti vielä perään asiaan liittyen ja antoi selkeät ohjeet tulevaan. Asenne 5/5.
- Mietin tämän puhelun jälkeen, että Moovy ihan oikeasti erottuu kilpailijoista palvelulla. Oon soitellut ihan ihmeellisistä asioista teidän asiakaspalvelijoille kummallisiin aikoihin, eikä ikinä vastaus ole ollut että ”ei kuulu mulle” tai ”ei voida hoitaa”, vaan aina on (omasta näkökulmastani vähän vaikeankin kuuloiset) asiat pistetty kuntoon saman puhelun aikana. Näiden omien säätöjeni jälkeen oon kyllä todella sitoutunut asiakas, kun tuntuu että mikä ikinä ongelma tuleekaan vastaan, se kyllä hoidetaan asiakkaalle helpon tuntuisesti. Iso kiitos teidän kaikille aspalaisille!
- Ystävällinen palvelu. Asiani hoitui sujuvasti ja jäi hyvä mieli puhelun jälkeen .
- Asiakaspalvelija täysi 10. Todella ystävällinen! Jäi hyvä mieli. 🙂
- Ihanan aspa-henkinen asiakaspalvelija vastasi puhelimeen ja hoiti homman alle 30 sekunnissa kuntoon. Jonotin pidempään kuin asian hoitaminen kesti.
- Asiakaspalvelija oli hyvin ystävällinen ja avulias. Hän piristi päivääni. Olisinpa älynnyt kiitellä häntä paremmin heti puhelun jälkeen.
- Tässä oli täydellistä ja koordinoitua palvelua: huoltohenkilö korjasi talteen autosta irronneen osan ja asiakaspalveluhenkilö selvitti, mistä osan saa haettua takaisin. Epäilin, ettei asia selviä, mutta asiantuntevat ihmiset toimivat esimerkillisesti. Suurkiitos puhelinpalvelulle ja järkevälle huoltohenkilölle! Mitään ei voisi paremmin hoitaa!
- Puhelimeen vastattiin todella nopeasti, asiakaspalvelija oli erittäin mukava, ja kanssakäymisestä jäi positiivinen olo sekä hymy huulille! Ihanaa, kun jostain saa vielä erinomaista asiakaspalvelua. Kiitos!
- Aivan loistava asiakaspalvelija. Harvoin törmää nykyaikana tällaiseen henkilöön. Rauhallinen, selkeä, ystävällinen, asiantunteva – ihan timanttia.
Lataa Moovy App Storesta tai Google Playsta, ja sinulla on yksi matkahuoli vähemmän.
Finnparkille on myönnetty Ekokompassi-ympäristösertifikaatti. Finnparkin tavoitteena on olla hiilineutraali vuoteen 2030 mennessä.
Suomalaisen Työn Liitto on myöntänyt Moovy-pysäköintisovellukselle oikeuden käyttää Avainlippua merkiksi suomalaisesta työstä. Moovy on täysin kotimainen palvelukokonaisuus, jota kehitetään suomalaisin asiantuntijaresurssein.