Taloushallinnon assistentin rekrytointi Tampereelle
Toimintamme kasvettua etsimme osa-aikaista taloushallinnon assistenttia vakituiseen työsuhteeseen Tampereelle. Työnkuva on monipuolinen ja tukenasi on viiden hengen tiimi.
Työtehtäviin kuuluu muun muassa
- maksuaineistojen tekemistä
- osto- ja myyntilaskutusta
- luottokortti-/matkalaskujen käsittelyä
- taloushallintoon tulevien yhteydenottojen hoitamista
- kirjanpidon tehtäviä (esim. tiliotteiden käsittely, myyntien ja suoritusten kirjaukset ja arkistointi)
- raportointitehtäviä tarpeiden mukaan (esim. tilinpäätös ja vastuullisuusraportointi)
- palkkahallinnon tuurausta
Työtehtävien monipuolisuuden ansiosta työpäivien sisällössä on mukavaa vaihtelua. Taloushallinnon assistentti pitää yhteyttä toimittajiin ja asiakkaisiin sekä tekee yhteistyötä yrityksen sisällä eri tiimien kanssa. Tehtävä tarjoaa mahdollisuuden kehittää osaamista ja työskennellä dynaamisessa ympäristössä.
Työsuhde on osa-aikainen (80 %) eli se mahdollistaa töiden tekemisen neljänä päivänä viikossa.
Toivomme sinulta
- taloushallinnon koulutusta (esim. merkonomi tai tradenomi)
- aiempaa kokemusta taloushallinnon työtehtävistä
- kokemus palkkahallinnosta katsotaan eduksi
Tehtävässä menestyminen edellyttää yhteistyötaitoja ja kokonaisvaltaista ajattelutapaa. Lisäksi halu oppia uutta ja positiivinen asenne ovat avainasemassa.
Pidämme haastatteluita jo kesken hakuajan, joten haethan tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään ke 21.8. mennessä Eezy Personnelin sivujen kautta.
Tarjoamme sinulle
Tarjoamme kilpailukykyisen palkan ja kattavat edut, kuten lounas-, liikunta- ja kulttuuriedun, vakuutuskassan palvelut ja vapaa-ajan ryhmätapaturmavakuutuksen. Näiden lisäksi henkilökunnalla on mahdollisuus hyödyntää palkkiorahastoa ja työsuhdepolkupyöräetua.
Haluamme tukea työntekijöitä erilaisissa elämäntilanteissa: meillä on joustava työaika ja hybridityömahdollisuus. Työskentelemme viihtyisissä, nykyaikaisissa tiloissa Tampereen keskustassa.
Osaamisen ajantasaisuus ja kehittäminen on meidän avaintekijämme menestykseen. Finnpark on koulutusmyönteinen yhtiö, ja jokaisella työntekijällä on mahdollisuus kehittää omaa osaamistaan.
Tietoa meistä
Finnpark on vakaa ja vastuullinen työnantaja, joka huolehtii henkilöstön hyvinvoinnista. Meillä on hyvä työporukka ja joukkoomme on helppo sopeutua!
Olemme pysäköintitoimialan edelläkävijä. Suunnittelemme ja toteutamme pysäköintiin liittyviä palveluja, jotka sujuvoittavat liikkumista. Ydinliiketoimintaamme kuuluu myös kiinteistöjen omistaminen ja kehittäminen. Tarvitsemme osaavia tekijöitä kehittämään toimivia kaupunkeja liikkuville ihmisille!
Tutustu meihin lisää ja katso esittelyvideo: https://finnpark.fi/finnpark/finnpark-tyonantajana/
Lisätietoja tehtävästä antaa tiimin esihenkilö Roope Paunu, puhelin 040 838 1025 ja sähköposti roope.paunu@finnpark.fi