Finnpark – laadukasta ja joustavaa pysäköintipalvelua asiakasyrityksen toiveiden ja tarpeiden mukaan
Finnpark on erikoistunut pysäköintiratkaisujen suunnitteluun ja toteuttamiseen. Asiantuntijat ovat pysäköinnintarjoajan tukena koko pysäköintikohteen elinkaaren ajan. Laaja kokemus ja vahva substanssiosaaminen takaavat asiakastyytyväisyyden.

Finnpark tarjoaa kattavia pysäköintiratkaisuja ja -palveluita yrityksille, jotka haluavat varmistaa sujuvan ja miellyttävän pysäköintikokemuksen asiakkailleen ja henkilöstölleen. Olipa kyseessä kauppakeskus, business park tai asuinalueen pysäköintilaitos, Finnpark sovittaa ratkaisunsa vastaamaan kunkin kohteen ja asiakkaan tarpeita. Finnpark tarjoaa joustavia ja skaalautuvia ratkaisuja, jotka on räätälöitävissä erilaisiin tarpeisiin ja tilanteisiin.
Asiantuntijat osa ydinpalvelua
Pysäköintiä tarjoavat monet erilaiset toimijat, joiden tarpeet ovat vaihtelevat, mutta yksi asia yhdistää kaikkia: he haluavat ulkoistaa pysäköinnin hallinnan kokonaan tai osittain ja luottaa siihen, että kaikki toimii moitteettomasti.
Pysäköintikokemus on kokonaisuus, johon kuuluvat pysäköintipaikka ja sen toiminta, asiakaspalvelu ja tuki poikkeustilanteissa sekä pysäköintiä helpottavat digitaaliset ratkaisut, jotka helpottavat sopimuspysäköinnin hallintaa; ne tarjoavat käyttäjille kätevän tavan varata ja maksaa pysäköinnin.
Asiakasyritysten tukena on aina myös joukko Finnparkin asiantuntijoita.
– Jokainen kohde saa nimetyn palvelupäällikön, joka on sekä kohteen omistajan tukena että suunnitteluapuna koko kohteen elinkaaren ajan. Lisäksi yrityspalvelutiimi ja asiakaspalvelutiimi auttavat kohteessa olevia autoilevia asiakkaita, Finnparkin myyntipäällikkö Johanna Riihimäki kertoo.
Joustava palvelupaketti muuttuviin tarpeisiin

Kukin yritysasiakas voi laajentaa ja syventää ydinpalvelupakettia tarpeen mukaan erilaisilla palvelukokonaisuuksilla.
Finnparkin tarjoama palvelu voi sisältää muun muassa pysäköintipaikkojen hallinnan, asiakaspalvelun, maksujen keräämisen ja poikkeustilanteiden hallinnan. Lisäksi Finnparkin valvomo palvelee autoilijoita tarvittaessa 24/7. Finnpark voi huolehtia koko operoinnista aina ylläpitoon asti, jolloin Finnparkin yritysasiakkaat voivat keskittyä omaan ydintoimintaansa pysäköintiin liittyvien kysymysten sijasta.
Finnpark kehittää palvelujaan koko ajan. Kehitystyötä ohjaavat sekä pysäköinnintarjoajan että autoilijan tarpeet: sen lisäksi, että palvelut helpottavat pysäköinnintarjoajan työmäärää, ne myös vähentävät loppukäyttäjän pysäköintistressiä ja takaavat, että pysäköinti on turvallista ja mukavaa.
Sopimuspysäköintiä tarvitaan monenlaisissa erilaisissa kohteissa, joissa on säännöllistä ja pitkäaikaista pysäköintiä, esimerkiksi business parkeissa. Finnparkilla on tarjota sopimuspysäköintiin erilaisia tuotteita, joiden käyttöönotossa, jakamisessa, seurannassa ja ohjeistuksessa Finnpark auttaa pysäköinnintarjoajaa.
– Sopimuspysäköinnin oikeudet, niiden jakaminen ja maksuliikenteen hoito ovat osa sopimuspaikkojen ylläpitoa. Nämäkin osa-alueet on mahdollista ulkoistaa kokonaan Finnparkille, Riihimäki muistuttaa.
Finnpark – osaamista kaikissa vaiheissa
Finnparkin vahvuuksia ovat laaja kokemus, asiantuntemus ja asiakaslähtöinen palvelu. Finnparkin asiantuntijat ovat aina valmiina auttamaan ja neuvomaan kaikissa pysäköintiin liittyvissä asioissa. Finnparkin substanssiosaaminen on ainutlaatuinen yhdistelmä eri alojen ammattilaisten osaamista.
Monipuolinen osaaminen takaa sen, että Finnpark pystyy tarjoamaan parasta mahdollista palvelua kaikissa ostopolun vaiheissa pysäköinnin suunnittelusta operointiin. Hyvä pysäköintikokemus ei synny hetkessä, vaan se vaatii suunnittelua, optimointia ja luottamusta.
– Olemme luotettava kumppani, jonka maine perustuu pitkään kokemukseen, jatkuvaan kehittymiseen ja pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin, Riihimäki sanoo.
– Arvioimme säännöllisesti asiakastyytyväisyyttä ja myyntiprosessiamme muun muassa NPS:llä; kyselyymme vastaavat sekä uudet että olemassa olevat B2B-asiakkaat. NPS-tuloksemme vuodelta 2024 on 73.
NPS eli Net Promoter Score on kansainvälisesti käytetty asiakasuskollisuuden mittari, joka kertoo, kuinka halukkaita asiakkaat ovat suosittelemaan yritystä tai sen palveluita muille. Jos NPS-luku on yli 50, yritystä pidetään erinomaisena.
Miksi Finnpark?
Pysäköintipalveluiden tuottaminen on Finnparkin ydinliiketoimintaa. Finnparkin pysäköintipalveluille on myönnetty Suomalaisen Työn Liiton toimesta Avainlippu merkiksi suomalaisesta työstä.
Kun valitset Finnparkin kumppaniksesi, saat käyttöösi ainutlaatuisen osaamisen ja kokemuksen, jonka avulla voit parantaa pysäköintikokemusta, optimoida tuottoja ja hallita toimintaa tehokkaasti.
– Pitkäaikaisten kumppaneidemme kanssa olemme kehittäneet uusia tapoja tehostaa kohteiden käyttöastetta ja kasvattaa tuottoja. Kerromme mielellämme lisää!
Kiinnostuitko? Kysy lisää!

Lisätietoja:
Johanna Riihimäki
Projektimyynti
+358 45 312 0610
myynti@finnpark.fi