Ajankohtaista
Helsinki-Vantaan lentoaseman pysäköinti: Moovy-järjestelmä käytössä, 1 800 uutta autopaikkaa
Helsinki-Vantaan lentoaseman uudessa P1/P2-pysäköintitalossa toimii Moovy-pysäköintipalvelu, joka sisältää Moovy-alustan sekä pysäköinnin kulunvalvonta- ja maksujärjestelmät. Finavia avasi 1. joulukuuta Helsinki-Vantaan lentoasemalle terminaali 2:n uuden laajennusosan. Samalla avautui Helsinki-Vantaan lentoaseman uusi pysäköintihalli. Lentoaseman matkustajille on uudessa hallissa tarjolla 1 800 uutta autopaikkaa kahdella alueella: P1 Premium ja P2. Uudessa pysäköintihallissa on siirrytty liputtomaan pysäköintijärjestelmään, jolloin autoilija voi…
Avoimet kesätyöpaikat 2022
Haku Finnparkin kesätyöpaikkoihin on nyt auki. Etsimme kesätyöntekijöitä asiakaspalveluun, kiinteistöhuoltoon ja taloushallintoon. Lue tarkemmin työtehtävistä alta. Kaikki kesätyöpaikat ovat yli 18-vuotiaille. Kesätyöntekijä, asiakaspalvelu Tehtäviisi kuuluu Työtehtäviisi kuuluu asiakkaiden yhteydenottoihin vastaaminen puhelimitse. Palvelet heitä luontevasti puhelimitse niin suomen kuin englannin kielellä. Ratkot asiakkaiden pulmia ja opastat heitä palveluhenkisellä asenteella. Teet töitä vuoroissa yhdessä asiakaspalvelun tiimin kanssa….
Taysin alueella uusi halpa pysäköintialue, maksuvälineenä Moovy
Tampereen yliopistollisen sairaalan Taysin lähellä on nyt avoinna uusi edullinen pysäköintialue. Taysin pysäköinti on mahdollista myös Arvonparkki-nimisellä alueella. Arvonparkki tarjoaa Taysin alueen halvimman tuntihinnan pysäköinnille. Pysäköinnin hinta 1,50 € / h pätee läpi vuorokauden ja vuoden 24/7. Kaikkiaan 45 parkkipaikkaa sisältävä uusi Arvonparkin alue Taysissa sijaitsee lääketieteen laitoksen vieressä ja vajaan kilometrin päässä keskussairaalan pääsisäänkäynnistä….
Tekninen vika esti ulosajon P-Hämeenpuistossa – Finnpark pyytää anteeksi ja selvittää tapahtuman juurta jaksaen
Ylen nettisivuilla ja Facebookin keskusteluryhmässä kerrottiin viime uudenvuodenaattona ikävästä tilanteesta, joka oli tapahtunut Finnparkin pysäköintihallissa. P-Hämeenpuiston pysäköintihallissa sattui tekninen virhetilanne, jonka seurauksena maksuautomaatti ei löytänyt asiakkaan rekisteritunnusta tämän ollessa poistumassa pysäköintihallista. Ulosajo ei onnistunut, ja asiakaspalvelu oli huonon sään takia ruuhkautunut eikä puheluun päästy vastaamaan. Viime kuukausina teknisiä häiriöitä ja asiakaspalvelua koskevia katkoksia on valitettavasti…
Haemme asiakasneuvojaa
Moovy-innostus kasvaa Suomessa, joten tarvitsemme asiakaspalveluun vahvistusta. Oletko sinä etsimämme reipas ja palveluhenkinen osaaja? Tehtävän kuvaus Työssäsi ratkot palveluhenkisesti eteen tulevia asiakkaiden ongelmia, neuvot, opastat ja kuuntelet. Palvelet heitä luontevasti niin puhelimitse, sähköpostitse kuin digitaalistenkin kanavien kautta. Käytät sujuvasti tietokonetta, opit uudet järjestelmät ja toimintatavat nopeasti. Teet töitä vuoroissa yhdessä kymmenhenkisen asiakaspalvelun tiimin kanssa. Työ…
P-Frenckellin pysäköintihalli jättää lipukkeet historiaan
Tampereen Keskustorin yhteydessä sijaitseva P-Frenckellin pysäköintilaitos on muuttunut marraskuussa täysin lipukkeettomaksi. P-Frenckellissä ei tästä eteenpäin käytetä lipukkeita eikä käteistä rahaa pysäköinnin maksamiseen. Maksuvälineinä toimivat Moovy-pysäköintisovellus ja maksukortit. Mikäli sinulla ei ole sovellusta, voit maksaa pysäköinnin maksupisteellä yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla. Muutos on osa jo pitempään jatkunutta kehitystä digitalisaatioon, jonka myötä monissa Finnparkin pysäköintilaitoksissa on viime…
Palveluneuvoja yrityspalvelutiimiin
Etsimme palveluneuvojaa Finnparkin yrityspalvelutiimiin. Moovy-innostus kasvaa Suomessa, joten tarvitsemme vahvaa osaamista yritysasiakkaidemme hoitoon. Oletko sinä etsimämme ratkaisukeskeinen ja palveluhenkinen osaaja? Yrityspalvelutiimi Tiimi vastaa B2B -asiakkaidemme Moovy -projektien toteutuksesta osana projektitiimiä, palveluiden kehittämisestä, asiakaspalvelusta ja myynnistä. Autamme sekä sisäisiä, että ulkoisia asiakkaitamme palveluun liittyvissä teknisissä kysymyksissä, koulutamme avainhenkilöitä Moovyn toimintaan sekä osallistumme myös Moovyn palvelukehitykseen. Tehtävän…
Automaattisesti tulostuvat lipukkeet poistuvat osittain Tampereen katupysäköinnissä
Paperinen pysäköintilipuke ei enää jatkossa tulostu automaattisesti Tampereen katupysäköinnin kosketusnäytöllä varustetuissa pysäköintiautomaateissa. Lipukkeen saa halutessaan edelleen tulostettua itselleen erillisellä painikkeella. Muutos koskee noin 70:ää Citea Touch -merkkistä mittaria. Automaattien muutostyöt alkavat tällä viikolla. Urakka aloitetaan Tampereen länsipuolen kolmosvyöhykkeeltä (Satamakatu, Koulukatu, Papinkatu jne.). Automaattisesti tulostuvat lipukkeet poistuvat käytöstä, koska ne eivät enää ole välttämättömiä pysäköinnin toiminnan…
P-Hämeenpuistossa ei haaskata energiaa
Finnpark on antanut asiakkailleen lupauksen pitkän aikavälin ympäristötyöstä. Tässä artikkelisarjassa esitellään konkreettisia esimerkkejä käytännön työstä, jolla Finnpark edistää kestävää kehitystä. Ville Hiltunen tuntee työmaansa perinpohjaisesti. Hän aloitti Finnpark oy:n palkkalistoilla kiinteistönhoitajan – vanhaan aikaan olisi puhuttu talonmiehen – työssä jo vuonna 2008. Nyt kiinteistötyönjohtaja Hiltunen vastaa Finnparkin kestävän kehityksen energiahankkeiden toteuttamisesta yrityksen omistamissa kiinteistöissä. P-Hämeenpuistossa…
Tampereen P-Näsinkulma uudistuu: käteispysäköinti ja puomit pois käytöstä
Tampereen P-Näsinkulman pysäköintihallissa on tulossa uudistuksia maksamisessa sekä sisään- ja ulosajossa. Alkaen maanantaista 27. syyskuuta P-Näsinkulma muuttuu täysin puomittomaksi ja lipukkeettomaksi. P-Näsinkulmassa ei enää käytetä lipukkeita eikä käteistä pysäköinnin maksamiseen. Jatkossa maksuvälineinä toimivat Moovy-pysäköintisovellus ja maksukortit. Pysäköinnin voi myös maksaa jälkikäteen 48 tunnin kuluessa pysäköinnistä netissä osoitteessa moovy.fi/maksa. Puomien poistuminen yksinkertaistaa autoilijan pysäköintikokemusta, kun halliin…