Ajankohtaista
Tekninen vika esti ulosajon P-Hämeenpuistossa – Finnpark pyytää anteeksi ja selvittää tapahtuman juurta jaksaen
Ylen nettisivuilla ja Facebookin keskusteluryhmässä kerrottiin viime uudenvuodenaattona ikävästä tilanteesta, joka oli tapahtunut Finnparkin pysäköintihallissa. P-Hämeenpuiston pysäköintihallissa sattui tekninen virhetilanne, jonka seurauksena maksuautomaatti ei löytänyt asiakkaan rekisteritunnusta tämän ollessa poistumassa pysäköintihallista. Ulosajo ei onnistunut, ja asiakaspalvelu oli huonon sään takia ruuhkautunut eikä puheluun päästy vastaamaan. Viime kuukausina teknisiä häiriöitä ja asiakaspalvelua koskevia katkoksia on valitettavasti…
Haemme asiakasneuvojaa
Moovy-innostus kasvaa Suomessa, joten tarvitsemme asiakaspalveluun vahvistusta. Oletko sinä etsimämme reipas ja palveluhenkinen osaaja? Tehtävän kuvaus Työssäsi ratkot palveluhenkisesti eteen tulevia asiakkaiden ongelmia, neuvot, opastat ja kuuntelet. Palvelet heitä luontevasti niin puhelimitse, sähköpostitse kuin digitaalistenkin kanavien kautta. Käytät sujuvasti tietokonetta, opit uudet järjestelmät ja toimintatavat nopeasti. Teet töitä vuoroissa yhdessä kymmenhenkisen asiakaspalvelun tiimin kanssa. Työ…
P-Frenckellin pysäköintihalli jättää lipukkeet historiaan
Tampereen Keskustorin yhteydessä sijaitseva P-Frenckellin pysäköintilaitos on muuttunut marraskuussa täysin lipukkeettomaksi. P-Frenckellissä ei tästä eteenpäin käytetä lipukkeita eikä käteistä rahaa pysäköinnin maksamiseen. Maksuvälineinä toimivat Moovy-pysäköintisovellus ja maksukortit. Mikäli sinulla ei ole sovellusta, voit maksaa pysäköinnin maksupisteellä yleisimmillä pankki- ja luottokorteilla. Muutos on osa jo pitempään jatkunutta kehitystä digitalisaatioon, jonka myötä monissa Finnparkin pysäköintilaitoksissa on viime…
Palveluneuvoja yrityspalvelutiimiin
Etsimme palveluneuvojaa Finnparkin yrityspalvelutiimiin. Moovy-innostus kasvaa Suomessa, joten tarvitsemme vahvaa osaamista yritysasiakkaidemme hoitoon. Oletko sinä etsimämme ratkaisukeskeinen ja palveluhenkinen osaaja? Yrityspalvelutiimi Tiimi vastaa B2B -asiakkaidemme Moovy -projektien toteutuksesta osana projektitiimiä, palveluiden kehittämisestä, asiakaspalvelusta ja myynnistä. Autamme sekä sisäisiä, että ulkoisia asiakkaitamme palveluun liittyvissä teknisissä kysymyksissä, koulutamme avainhenkilöitä Moovyn toimintaan sekä osallistumme myös Moovyn palvelukehitykseen. Tehtävän…
Automaattisesti tulostuvat lipukkeet poistuvat osittain Tampereen katupysäköinnissä
Paperinen pysäköintilipuke ei enää jatkossa tulostu automaattisesti Tampereen katupysäköinnin kosketusnäytöllä varustetuissa pysäköintiautomaateissa. Lipukkeen saa halutessaan edelleen tulostettua itselleen erillisellä painikkeella. Muutos koskee noin 70:ää Citea Touch -merkkistä mittaria. Automaattien muutostyöt alkavat tällä viikolla. Urakka aloitetaan Tampereen länsipuolen kolmosvyöhykkeeltä (Satamakatu, Koulukatu, Papinkatu jne.). Automaattisesti tulostuvat lipukkeet poistuvat käytöstä, koska ne eivät enää ole välttämättömiä pysäköinnin toiminnan…
P-Hämeenpuistossa ei haaskata energiaa
Finnpark on antanut asiakkailleen lupauksen pitkän aikavälin ympäristötyöstä. Tässä artikkelisarjassa esitellään konkreettisia esimerkkejä käytännön työstä, jolla Finnpark edistää kestävää kehitystä. Ville Hiltunen tuntee työmaansa perinpohjaisesti. Hän aloitti Finnpark oy:n palkkalistoilla kiinteistönhoitajan – vanhaan aikaan olisi puhuttu talonmiehen – työssä jo vuonna 2008. Nyt kiinteistötyönjohtaja Hiltunen vastaa Finnparkin kestävän kehityksen energiahankkeiden toteuttamisesta yrityksen omistamissa kiinteistöissä. P-Hämeenpuistossa…
Tampereen P-Näsinkulma uudistuu: käteispysäköinti ja puomit pois käytöstä
Tampereen P-Näsinkulman pysäköintihallissa on tulossa uudistuksia maksamisessa sekä sisään- ja ulosajossa. Alkaen maanantaista 27. syyskuuta P-Näsinkulma muuttuu täysin puomittomaksi ja lipukkeettomaksi. P-Näsinkulmassa ei enää käytetä lipukkeita eikä käteistä pysäköinnin maksamiseen. Jatkossa maksuvälineinä toimivat Moovy-pysäköintisovellus ja maksukortit. Pysäköinnin voi myös maksaa jälkikäteen 48 tunnin kuluessa pysäköinnistä netissä osoitteessa moovy.fi/maksa. Puomien poistuminen yksinkertaistaa autoilijan pysäköintikokemusta, kun halliin…
Kun autoilija kohtaa ratikan, yksi sääntö on ylitse muiden
Ratikka on Suomessa viime vuosikymmeninä kulkenut vain Helsingin kantakaupungissa, jossa autolla liikkuvat ovat tottuneet noudattamaan raitiovaunuliikennettä koskevia liikennesääntöjä. Nyt Tampereen autoilijat pääsevät totuttelemaan samoihin sääntöihin. Perussääntö on yksinkertainen. Tieliikennelaissa säädetään: ”Raitiovaunulle on annettava esteetön kulku, ellei tässä laissa toisin säädetä.” Lähtökohtaisesti autoilija on siis väistämisvelvollinen kohdatessaan raitiovaunun. Tämä koskee esimerkiksi tasa-arvoista risteystä, jossa ratikka tulee…
Asiakaspalvelun huippuosaajaa
Etsimme asiakaspalvelun huippuosaajaa kasvavaan Finnpark-perheeseen. Moovy-innostus kasvaa Suomessa, joten tarvitsemme asiakaspalveluun vahvistusta. Oletko sinä etsimämme reipas ja palveluhenkinen osaaja? Tehtävän kuvaus Työssäsi ratkot palveluhenkisesti eteen tulevia asiakkaiden ongelmia, neuvot, opastat ja kuuntelet. Palvelet heitä luontevasti niin puhelimitse, sähköpostitse kuin digitaalistenkin kanavien kautta. Käytät sujuvasti tietokonetta, opit uudet järjestelmät ja toimintatavat nopeasti. Teet töitä vuoroissa yhdessä kymmenhenkisen asiakaspalvelutiimin…
Onko Tampereen Ratikka vielä kokeilematta? Tässä simppelit perusohjeet
Tampereen Ratikka on nyt virallisesti ja pysyvästi osa Tampereen liikenneverkkoa. Raitioliikenne lähti käyntiin aamulla 9. elokuuta klo 04.26. Koeajoja on ollut tarjolla, ja mediassa on julkaistu lukemattomia juttuja, mutta pieni kertaus on paikallaan varsinkin niille, jotka eivät vielä ole Ratikassa matkustaneet. Ensikertalaisen ei tarvitse empiä raitiovaunupysäkille lähtöä, sillä liikennevälineenä Ratikka on harvinaisen yksinkertainen käyttää. Tampereen…